Dag 21 :

6 april 2019 - Grashoek, Nederland

De laatste dag in Bristol brak aan, dag 21. Mijn wekker ging om 01:30. Ik ben me daarna klaar gaan maken, heb de laatste spulletjes nog in mijn koffer gedaan en heb mijn koffer dicht gemaakt. We hadden als volgt de planning :

01:30 opstaan
03:00 uur is de taxi er die ons naar het vliegveld brengt.
06:10 vertrekt ons vliegtuig naar Amsterdam.

We moesten best vroeg opstaan, dus ik was blij dat ik nog even ben gaan slapen. Het was niet lang, maar wel genoeg. Na dat ik klaar was met mijn koffer ben ik samen met Gerdine en Iris gaan ontbijten. Ik heb 2 toast met jam gehad en 1 kommetje yoghurt met aardbeien en ik dronk er een glas melk bij. Ons gastgezin lag nog te slapen, we hadden de avond daarvoor al afscheid genomen van het gezin. Om 03:00 uur was de taxi er, we zijn nog eerst 2 andere groepjes op gaan halen en zijn van daar uit naar het vliegveld vertrokken. Toen we aankwamen op het vliegveld zijn we naar de departures gelopen en hebben we de tickets gekregen van onze begeleiders. We zijn gaan inchecken en hebben onze koffers weggebracht. Daarna zijn we gezamenlijk naar de douanen gelopen. Daarna hadden we 30 minuten de tijden om even rond te lopen in de winkeltjes. Ik had nog 3 Engelse boeken gekocht, want het was 3 halen 2 betalen. Ik had de volgende boeken gekocht :

- Diary of a wimpy kid, The Getaway
- Dork diaries, Birthday drama !
- The boy who flew

Ik ben er super blij mee.
Om 05:30 zijn we naar de gate gelopen. Wij moesten naar gate 8. Toen zijn we met de bus naar het vliegtuig gegaan en zijn we ingestapt. Ons vliegtuig vertrok om 06:10.
We waren om 08:35 in Amsterdam. We hebben 1 uur en 25 minuten gevlogen. Maar in Engeland is het 1 uur eerder.
Pap kwam mij en Gerdine halen op het vliegveld, ik heb op het vliegveld nog een kleine cadeautje gekocht voor mam, want mam was jarig geweest. Een verlaat verjaardagscadeautje. Toen ik thuis aankwam heb ik alle spulletjes laten zien en ben ik in de middag nog even naar bed gegaan, omdat ik zo moe was.

Ik heb genoten van deze reis, ik heb super veel geleerd. En ik wil zeker nog een keer terug gaan.

Ook wil ik dankjewel zeggen voor de mensen die hebben gekeken op me reisblog.