Dag 19 :

4 april 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Dag 19 brak aan. Ik ben om 06:30 op gestaan. Ik ben mij daarna klaar gaan maken voor stage. Daarna ben ik samen met Gerdine en Iris gaan ontbijten. Vandaag had ik als ontbijt 2 toast met jam en ik dronk er een kopje koffie bij. Na het ontbijt ben ik samen met Gerdine en Iris naar de bushalte gelopen om de bus te pakken naar stage. Vandaag was het me laatste dag in 2D. Toen ik aankwam op stage ben ik me eerst gaan inchecken. Daarna ben ik naar de docentenkamer gelopen om mijn spullen weg te zetten. Daarna ben ik naar mijn stageklas gelopen { 2D }. Vandaag regende het buiten, het was erg koud buiten. Om 08:45 begon de dag voor de leerlingen. We begonnen de dag met Spelling en daarna hadden de leerlingen Engels. Van 10:30 tot 10:45 hadden de leerlingen pauze. Na de pauze hebben de leerlingen rekenen gehad. Vandaag ging het ook over de klok en hadden ze het over kwart over. Na rekenen hadden de leerlingen lunch pauze. Van 12:00 tot 12:30 heb ik buiten moeten surveilleren en van 12:30 tot 13:00 uur had ik pauze. Vandaag tijdens de lunch pauze had ik pasta. Na de lunch hebben de leerlingen nog 2 vakken gehad en heb ik afscheid genomen van de leerlingen in klas 2D. We hebben een groepsfoto gemaakt zodat ik een herinnering heb. Super leuk !
Aan het einde van de stage dag heb ik met de docenten van 2D en van 3D een eindevaluatie ingevuld. Heb was super positief. Ik ben trots op mezelf. Na de evaluatie ben ik samen met Gerdine en Iris gaan uitchecken en zijn we samen naar de bushalte gelopen. We zijn met de bus nog even naar de winkel gegaan. Ik heb voor mijn stagebegeleider een bosje bloemen gekocht en Gerdine, Iris en ik hebben een pot bloemen gekocht voor ons gastgezin en voor de 2 begeleiders in Bristol. Na dat zijn we naar huis gegaan en hebben we gegeten. We hebben baked patatoes met chees en beans gehad. Na dat heb ik het kind uit het gastgezin nog geholpen om een tuintje te maken. Een Easter Garden.

Nu ga ik lekker slapen. Op naar dag 20 !