Dag 20 :

6 april 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

Dag 20 brak aan. De laatste stage dag. Ik ben om 06:30 opgestaan en ben me daarna klaar gaan maken voor stage. Daarna ben ik samen met Gerdine en Iris gaan ontbijten. Vandaag had ik 2 toast met jam en ik dronk er een kopje koffie bij. Daarna ben ik om 07:40 samen met Gerdine en Iris naar de bushalte gelopen om de bus te pakken naar stage. Vandaag hadden we een meeting met Julie onze begeleider op stage en met de 2 begeleider van onze school in Nederland en onze begeleider die ons begeleide in Bristol. Toen we aankwamen op stage ben ik me eerst gaan inchecken en ben ik daarna mijn jas op gaan hangen in de docenten kamer. Daarna ben ik nog even naar mijn stageklas gelopen 3D, want ik had een bloemetje gekocht voor mijn stagebegeleider. Ze vond het super leuk dat ik dat haar had gegeven. Daarna ben ik naar de meeting gelopen en hebben we van 08:30 tot 10:30 een meeting gehad. De school was super positief over ons. We mochten terug komen want we hadden het zo goed gedaan. We waren goed in de Engelse taal en zijn daar ook erg in gegroeid in die 3 weken. Ik vertelde dat we vooral de begeleider van onze stageschool moesten bedanken want als we hier niet waren geweest hadden we nooit zo'n mooie en leerzame 3 weken gehad. Ze vond het zo mooi dat we dat zijde ze had de tranen in haar ogen staan. Daarna hebben we de docenten van onze school { Summa College } rondgeleid door het gebouw. Ze vonden het super mooi. Ook hebben we alle papieren ingeleverd die we moesten ondertekenen. Toen was het kleine pauze van 10:30 tot 10:45. Ik heb toen pauze gehad. Daarna ben ik terug naar mijn stageklas gegaan. Vandaag hadden we niet echt een lesdag, maar een soort afsluitingsdag van het blok. Van 12:00 uur tot 13:00 uur was het lunch tijd. Ik heb van 12:00 tot 12:30 uur buiten moeten surveilleren en van 12:30 tot 13:00 uur heb ik lunch pauze gehad. Na de pauze had ik de foto's laten zien aan de leerlingen. Het waren foto's van mijn stageklas in Nederland, want ze konden zich niet inbeelden hoe een Nederlandse klas eruitzag. Ze vonden de foto's super mooi. Om 14:00 uur hadden de leerlingen een bijeenkomst en ben ik nog even naar 2D gegaan om daar nog even doei te zeggen. In 2D heb ik ook nog even de foto's laten zien en hadden de leerlingen super veel vragen en die heb ik ook allemaal beantwoord. Om 14:30 ben ik terug gegaan naar 3D maar voor dat ik ging hadden de leerlingen van 2D een grote kaart voor me gemaakt met alle namen erop. SUPER LIEF !
En ze zijde allemaal Goodbye Anouk, ik had de tranen in mijn ogen staan.
Toen ik terug kwam in 3D heb ik nog afscheid genomen met 3D, we hebben nog een klassenfoto gemaakt samen als herinnering.
Aan het einde van mijn stagedag heb ik afscheid genomen van de docenten, en gezegd dat ik een super leuke en leerzame tijd heb gehad op stage. Daarna ben ik nog samen met Gerdine foto's gaan maken van het gebouw als aandenken. Daarna ben ik samen met Gerdine en Iris naar Julie en Tina gelopen, dit zijn onze begeleiders van stage. We hebben gezegd dat we het super leuk hebben gehad, dat we super veel hebben geleerd. En dat we dit nooit meer vergeten. Hun zijde dat ze nog een klein stukje zouden schrijven voor mij en voor Gerdine en Iris individueel zodat we dit in ons CV konden plakken super leuk.
Daarna ben ik samen met Gerdine en Iris voor de laatste keer gaan uitchecken en hebben we onze pasjes ingeleverd en zijn we naar de bushalte gelopen. We hebben de bus naar huis gepakt. Toen we aankwamen in het gastgezin hebben we de bloemen gepakt voor de begeleiders die we hebben in Bristol en zijn we naar een restaurant gegaan waar we met heel de groep zouden verzamelen. Toen we daar waren hebben we nog een formulier in moeten vullen, hebben we gegeten en hebben we de bloemetjes gegeven aan de begeleiders en zijn we om 19:30 naar huis gegaan. We hebben ook tegen de begeleiders gezegd, super bedankt voor de super leuke tijd in Bristol. Toen we aankwamen in het gastgezin hebben we een bloemetje gegeven aan de moeder en vader van het gastgezin als bedankje dat we mochten verblijven in het huis. Ook tegen hun hebben we gezegd super super bedankt voor alles. We hebben afscheid genomen van de kinderen van het gastgezin. Om 20:30 ben ik mijn koffer in gaan pakken, en heb ik mijn koffer naar onder gebracht. Daarna ben ik gaan douche en heb ik de rest van mijn spullen in me koffer gelegd. Daarna ben ik om 22:00 uur gaan slapen, want om 01:30 ging de wekker.

Ik ga nu lekker slapen. Op naar de laatste dag, dag 21!